apk.cafe
De beste Apps voor Android

Hallo, Daar kan u de APK bestanden gratis downloaden "FC Barcelona" voor Samsung Droid Charge I510, APK bestandsversie is 6.2.7.4623 om te downloaden op uw Samsung Droid Charge I510 druk enkel op deze knop. Gemakkelijk en gegarandeerd. We bieden enkel originele APK bestanden aan. Indien één van de producten op deze site uw rechten schendt, rapporteer dit dan

Beschrijving van FC Barcelona Official App
Screenshots van FC Barcelona Official App
  • FC Officiële app van Barcelona
Beschrijving van FC Barcelona Official App (van Google Play)

Waar ter wereld je ook bent, de officiële app van FC Barcelona is de perfecte partner voor loyale Culers zoals jij. Download gratis en krijg toegang tot al deze voordelen:

WEDSTRIJD LIVE VERSLAG
Krijg toegang tot de app op wedstrijddagen en bekijk live statistieken en resultaten, exclusieve inhoud van de club, het laatste nieuws, persconferenties van de coach en nog veel meer.

EXCLUSIEVE CLIPS DIE U ALLEEN HIER VINDT
Doelpunten, topactie, video achter de schermen, klassieke video's, unieke beelden van onze spelers... Beleef Barça als nooit tevoren in korte verticale video's!

BLIJF OP DE HOOGTE VAN BARÇA VERHALEN
Op de hoogte blijven bij Barça was nog nooit zo eenvoudig. Volg het dagelijkse leven van Barça in realtime en dynamische verhalen.

WEES DE EERSTE DIE OFFICIEEL NIEUWS ONTVANGT
Alles is slechts roddel totdat je ons officiële nieuws ontvangt. Zorg ervoor dat u pushmeldingen inschakelt, zodat u altijd de meest up-to-date persoon in de kamer bent.

DEEL UW MENING MET CULERS OVER DE HELE WERELD
Wie was de man van de wedstrijd? Wie moet volgens jou starten in de volgende game? Geef uw mening en bekijk de officiële clubpolls om te zien wat andere fans denken.

TEST JE BARÇA-KENNIS EN DAG VRIENDEN
UIT Denk je dat je alles weet over Barça? Neem deel aan onze dagelijkse quizzen en bewijs dat jij de ultieme fan bent!

CONCURREER TEGEN ANDERE FANS
Pronk met je Barça-expertise en klim naar de top van het Match Day Challenge-klassement door de score te voorspellen, het spel te beoordelen en de wedstrijdquizzen te voltooien.

BEREID JEZELF VOOR OP EEN BEZOEK
Of het nu gaat om kaartjes voor de volgende wedstrijd, een museumpas of het nieuwste tenue dat je zoekt, je vindt het allemaal in de online shop.

Força Barça!

Versie Geschiedenis FC Barcelona Official App
Nieuw in FC Barcelona 6.2.7.4623
Maak je klaar voor de Women's Champions League! Deze versie bevat verbeteringen in de secties Verhalen en Agenda.
Nieuw in FC Barcelona 6.2.6.4570
Met veel plezier introduceren we Barça Stories en Clips, ontworpen om u onbeperkt entertainment te bieden. Blijf elke dag op de hoogte van nieuwe Verhalen en geniet van exclusieve Clips die je alleen in onze App vindt. Deze app-versie bevat ook nieuwe voordelen voor Culers Premium. Ervaar Barça als nooit tevoren!
Nieuw in FC Barcelona 6.2.4.4236
De nieuwste versie bevat bugfixes en prestatieverbeteringen.
We werken onze app voortdurend bij om nieuwe functies en prestatieverbeteringen toe te voegen. Blijf het updaten om de beste ervaring te krijgen!
Nieuw in FC Barcelona 6.2.3.4202
Maak je klaar voor de Clásico! Deze versie bevat prestatieverbeteringen om optimaal te kunnen genieten van het komende Barça-Madrid.
Nieuw in FC Barcelona 6.2.2.4140
De nieuwste versie bevat bugfixes en prestatieverbeteringen.
Nieuw in FC Barcelona 6.0.4.3276
Introductie van 'Match Day Challenge'! Doe mee, doe mee en win elke week prijzen, en een superprijs aan het einde van het seizoen! Je wint punten door deel te nemen aan 'Guess the Score', 'The Game Quiz' en 'Rate the Game' bij elke La Liga, Champions League en Spaanse bekerwedstrijd. Blijf de app updaten om de beste ervaring te krijgen!
Nieuw in FC Barcelona 6.0.3.3241
Nieuw in FC Barcelona 6.0.2.3220
Nieuw in FC Barcelona 6.0.1.3131
Nieuw in FC Barcelona 6.0.1.3109
Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.3054
- De nieuwste versie bevat bugfixes en prestatieverbeteringen.

We werken onze app voortdurend bij om nieuwe functies en prestatieverbeteringen toe te voegen. Blijf het bijwerken om de beste ervaring te krijgen!
Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.3038

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.3002

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2992

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2969

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2916

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2889

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2876

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2835
- De nieuwste versie bevat bugfixes en prestaties verbeteringen.

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2814

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2753

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2749

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2688

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2616

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2581

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2540

Nieuw in FC Barcelona 6.0.0.2486
BARÇA TV + is hier! Update uw app en krijg toegang tot meer dan 1000 uur aan Barça, inclusief de meest exclusieve premium Barça-inhoud.
Geef deze App een score
Andere FC Barcelona APK versies voor Samsung Droid Charge I510